Skip to main content

Sibuk macam mana sekali pun..

Luangkan lah masa untuk diri kita sendiri.. Buat sesuatu yang kita suka.. Di luar konteks kerja.. Kerana bila kita boleh melepaskan ‘ikatan’ terbeban dgn tanggungjawab..
.
Kita akan lebih bersyukur… Especially sekiranya anda mcm saya yang baru nak bertatih hidup…
.
Hatta utk bersyukur pun perlu ada waktu khas…
Bersyukur perlu di latih…
– Mula mula 10 minit…
– Pastu Upgrade kepada 1 jam..
– Upgrade lagi, bersyukur bila happy..
– Upgrade lagi, bersyukur bila diuji..
– Upgrade lagi, bersyukur setiap masa..
– Upgrade lagi.. Bersyukur atas setiap nafas…
.
Hatta utk bersyukur pun kita perlu berdoa kepadaNya agar pandu hati kita setiap masa.. Dengan alquran, Time terlupa syukur, pasti diperingatkan.. Saya ni cepat lupa dan lalai.. Sebab tu tak mahu lekang dgn kalam Allah alquran ni..

Kerana, segala yang Allah jadikan itu bersebab. Tiada yang sia sia..
Kasih sayang Allah berterusan setiap masa.. Inilah nikmat yg saya takkan lepaskan bila asbab ajarkan anak alquran..

19-FEB-5(1)

19-FEB-5(2)

19-FEB-5(3)

19-FEB-5(4)

HusnaHaron

Leave a Reply